Mauri-Mattiase päris oma blog

neljapäev, juuni 28, 2007

Auto naljad on võõruspeod


Meil on kutsikas. No mitte päris, aga me saame sügise algusel. Meil kutsikas juba sündinud on ja loodetavasti on ta tubli ja hea. Meil on Argentina Dogi raamat.
Jah. Nii see elu siis käib.
Ja mina joonistasin täna. Selle auto, mis praegu mu blogis on. Mul on tore auto - punased kriiskavad tuled. Ja ühel pool on must tulehoidja ja teisel pool on punane. Ja punased tulekriisked on ka.
Kuidas see maa nüüd... Loodame, et sõda ei tule. Sest sõda on täitsa kohutav. Loodame, et teda ei tule.
Oh maailm on ilus ja lillesid on palju ja elu on ilus ja hea.
Minu isa on lennanud ära aga emaga kodus ma olengi praegu.
Ja ilus auto see on, mis mina joonistasin.
Ma joonistasin veel muskelite raamatu (muskelautod-sll).

Sildid:

2 Comments:

Blogger katakene said...

Väga armas auto! Ja Mattiase uudissõnad on jätkuvalt suurepärased (muskelautod, eriti aga tulekriisked).
Muide mina joonistasin teie antud kõrvitsat, tulge külla, siis näitan :)

11:04 PM  
Anonymous Anonüümne said...

miks mitte:)

11:40 AM  

Postita kommentaar

<< Home