Mauri-Mattiase päris oma blog

neljapäev, detsember 14, 2006

Ai-ai-ai tänane päev on läbi.
Armas aeg, meil on öö praegu.
Päkapikk mingu nendele, kellel praegu on päev. Ja öelgu selle maa võlurile, et tulgu siia ja olgu rahulik ja võlugu meie maale ka praeguseks päev. Ja mina siis oleksin ärkvel või magaksin kui väsinud oleksin.
Ja seegi on hea, kui minu kõrval keegi istub.
Ma tahan juba lasteaeda. Kui ma saan, ma lähen viiepäeval.


Päkapikk on väike mees,
kõnnib pehme lume sees.
Habe pehme, habe lai,
tahaks teha talle pai.



Kella hääl kutsub õue,
jõulurõõm tungib põue,
on langemas lund,
on imede tund,
ees sind ootab talvevõlumaa.

Eemal näen sinilindu
kõrgelt mäelt tõusmas lendu
ja soovid sul kõik
täita ta võib,
kui sa kõnnid talvevõlumaal.

Lumememmed jalutavad paaris,
päkapikud tule ümber reas,
kingikotid kuhjatud on saani
ja Jõuluvana liigub nende seas.

Loojub päev, pea on pime,
kuid su ees sünnib ime,
sest särama lööb
siis tähine öö,
kui sa kõnnid talvevõlumaal



Otsustasime Margusega, et lisame MM blogile neid tema arvamusi/tegemisi, mis meie arvates jäädvustamist väärivad. Teeme seda siis kursiivis, et oleks selge.
Täna lgesime tema entsüklopeediast mingit metsaelukate lehte, kus seletati, et käod kukuvad.
MM: "Kägu ma olen kuulnud, ta on meil köögis!"