Mauri-Mattiase päris oma blog

teisipäev, detsember 12, 2006


See mul on üks auto, mis sõidab kiiresti. Niimoodi nagu sõidaks - ainult väike vilks ja läinud.
Rallil võidab ta.
Isegi kellelgi polnud nihukest autot, nagu mul. Ta auto oli nii vägev, et ei märganud inimesi, kes olid tänaval ja isegi pööras siis ja sõitis inimestele otsa. AGa seegi oli kurb.

Ma tahan homme omale uut autot osta. Ma käin ainult rallidel oma autoga. Linnas ja maal sõidan igal pool aeglasemalt kui 1 cm.
All mäest ma kihutan mäepeal kuid seegi on hea, et ma rallil iga kord võidan. Mul on nii palju raha, et ma saan uue auto osta. Ja ma täna lähengi poodi selleks. Sportauto mul. Aga seegi on hea, et ta sõidab kiiresti.
Aga teate? see auto on nihuke, et paranduses saab ta nii korda, et õues isegi kihutab, aga et õlses maias ära saada peab ta printeri võtma kaasa, sest et autol on ju printer kuskil aga tollel autol oli mootor taga, sest ta oli nii kiire auto, et mootor oli taga. et ta ära saaks, peab ta minema kust kiirete autode koht on. Tal vahetatakse palju aastaid edasi mul mootor ära. Just täna vahetatakse. Aga aga seegi on hea, et ta on kiire auto. Mina temaga alati ainult sõidan. Aga kui ma kiirema auto saaks oleks rõõmsam, aga kui aeglasema, siis ka rõõmsam, aga kui keskmise auto, siis ka, siis oleksin kõige rõõmsam. Mis temagi teeb, see on talle hea.
Aga aga tõesti ta on väga hea auto.