Mauri-Mattiase päris oma blog

teisipäev, juuni 26, 2007

Toyota pood


Ma kõrvetasin oma jala ära. Ma astusin kuuma vee sisse. Mul tulid villid ja valus oli. Me panime Burn-shieldi peale. Ja valu läks terve ööga juba väiksemaks. Me panime jälle burn-shieldi peale ja burn-shield paneb kipitama, aga ikkagi enam ei kipita. See võtab loodetavasti asjad ära. Mulle tulid väiksed villid. Kuus villi. Ja see polnudki väga hull. Eile ei saanud üldse kõndida eriti, aga täna juba saab. Ja pealegi olen ma öö ära maganud ja panime burn-shieldi peale sideme ja emme soki.
Kuid mina ei ole näinud veel nihukest õnnetust nagu inimene oleks põlema läinud. Jah. Ja nii see elu käib.

Ikka sõidab auto. Auto. Viisteist autot sõidab tänaval Nüüd räägime kõrvetamisest edasi.

Kõrvetasin ära, tulid villid, kuid nüüd enam ei kipita. Sest tõesti ei kipita. Ma räägin tõtt. Et ma kõrvetasin ära ja seda tõtt. Jah.

Jah, nii see elu käib, et auto sõidab ja minu issi toyota sõidab ka.

Nii ja kui sa sured, siis keegi teine läheb su tööle.

Sildid: