Mauri-Mattiase päris oma blog

pühapäev, september 24, 2006



Mina saan, olin saanud enda nõo-sünnipäeval selle kollase auto, mille spagasnik kruvikeerajaga lahti käib. Aga ma, tead, seda autot olen nii rõõmus õnnelik. Ma olen selle auto peale nii õnnelik, et ma varsti hakkan rõõmu pärast nutma. Aga see on hea auto - hästi kiire Porche Boxter. Minul ta on kõige kiirem, teistest palju kiirem.

Tule siia, mu kallis õde!
Jah, tulen küll!
Hästi. Ma olen väga õnnelik. Tule!
Jaa.

Üks auto tegelikult ka tuututab, kas sa kuulsid? Mulle tuututamised ja signaal ei meeldi.

Mina olen õnnelik kui sulglind. Mina-mina-mina olen õnnelik.

Kirjutame siia juurde - mõtle ise midagi välja, mis sa mulle kirjutada tahad! Aitab.

Eediidii on inimese nimi. Sinna ta läks, sinna bussijaama. Aga ta on väga armas mulle - ta on minu õde. Mulle see bussijaam meeldib. Ta on minu kallis õde ja ma olen tema üle nii rõõmus. Ma olen hea laps, ma käitun nii hästi. Ma lihtsalt armastan teda.